עמית סולאר

מי אנחנו?

עמית סולאר, חברת EPC מובילה בתחום האנרגיה הסולארית, הוקמה בשנת 2008 ומאז צמחה להיות אחת החברות המובילות והמוערכות בענף. עם 12 שנות ניסיון עשיר, החברה התבססה כמומחית בתכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות סולאריות ברחבי ישראל, מאילת ועד רמת הגולן.

חברה ייחודית

הייחודיות של עמית סולאר טמונה ביכולתה לספק ללקוחותיה פתרון כולל ומקיף. החברה מטפלת בכל שלבי הפרויקט, החל מבדיקת ההיתכנות הטכנית, דרך התכנון וההקמה, ועד לחיבור המערכת לרשת החשמל הארצית. צוות העובדים המסור, המונה כיום 41 אנשי מקצוע מיומנים, כולל מנהלים, מתקינים, מודדים, חשמלאים ואנשי מכירות, מבטיח איכות ומקצועיות לאורך כל התהליך.

לאחרונה, החברה הרחיבה את צוותה והוסיפה שתי פקידות חדשות למחלקות התיאום וקשרי הלקוחות, צעד המדגיש את מחויבותה לשיפור מתמיד בשירות הלקוחות ובקידום יעיל של פרויקטים.

לאורך השנים, עמית סולאר הקימה אלפי מערכות סולאריות ברחבי הארץ, מהגדולות ועד הקטנות ביותר. החברה מתגאה ביכולתה לנהל במקביל מאות פרויקטים בשנה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות. מוניטין החברה מתבטא בכך שרבים מלקוחותיה הם לקוחות חוזרים או הגיעו בעקבות המלצות.

עמית סולאר מציעה ללקוחותיה יותר מסתם התקנת מערכת סולארית. החברה מלווה את הלקוח לאורך כל הדרך, כולל סיוע בהתנהלות מול בנקים וחברת החשמל, ומספקת שירות ותמיכה גם לאחר ההתקנה. המחויבות ללקוח באה לידי ביטוי גם במוקד הניטור ובשירות הלקוחות הזמין והמקצועי.

מקסימום תפוקה במינימום תחזוקה

החברה שמה דגש על חדשנות ומצוינות, תוך שאיפה מתמדת לשיפור ויעילות. הסיסמה "מקסימום תפוקה במינימום תחזוקה" משקפת את הפילוסופיה העסקית של החברה. עמית סולאר רואה בכל פרויקט הזדמנות להוביל את השוק בהיבטי איכות, שירות ואחריות.

בנוסף לפרויקטים חדשים, עמית סולאר מספקת גם שירותי תמיכה ושדרוג למערכות קיימות שהותקנו על ידי חברות אחרות, מה שמדגיש את מומחיותה הרחבה ואת יכולתה לתת מענה מקיף לכל צורך בתחום האנרגיה הסולארית.

לסיכום

עמית סולאר היא חברה ותיקה ומנוסה, המשלבת ידע טכנולוגי מתקדם עם שירות אישי ומקצועי. עם מבט לעתיד, החברה ממשיכה לצמוח ולהתפתח, תוך שמירה על ערכיה המרכזיים של אמינות, מקצועיות ושביעות רצון לקוחות. עבור עמית סולאר, כל שעת שמש היא הזדמנות ליצור אנרגיה נקייה ולתרום לעתיד בר-קיימא.