GVK פתרונות אנרגיה

מי אנחנו?

GVK פתרונות אנרגיה מובילה את ענף הקירור התעשייתי בישראל מזה למעלה מ-20 שנה. החברה מגדירה מחדש את איכות הניהול והתחזוקה של מערכות קירור תעשייתי במגוון סקטורים, כגון קמעונאות, מזון, מאפיות, בתי אריזה ותעשיית התרופות.

חדשנות במודל השירות

בשנים האחרונות, GVK מציעה מודל שירות מתקדם וחלוצי של ליסינג תפעולי בענף הקירור התעשייתי. מודל זה מספק ללקוחות פתרון כולל, החל משלב התכנון, דרך ההקמה או חידוש של מערכות קיימות, ועד לניהול שוטף של המערכות. גישה זו מובילה לשיפור בביצועי מערכות הקירור לאורך זמן, עלייה באיכות המוצרים, ועמידה ביעדים עסקיים. הליסינג התפעולי מאפשר ללקוחות ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות ויעילות אנרגטית ללא השקעה הונית גדולה מראש, מה שמקל על אימוץ פתרונות ירוקים יותר.

התייעלות אנרגטית וקיימות

הידע ההנדסי והטכנולוגי של GVK, בשילוב עם מודל השירות המתקדם, הוביל להתייעלות אנרגטית משמעותית. התוצאות כוללות חיסכון כספי של מיליוני שקלים, עלייה בתפוקה של מערכות קיימות בעשרות אחוזים, מניעת אובדן תוצרת, ושמירה על איכות המוצרים. חשוב לציין כי ההתייעלות האנרגטית לא רק חוסכת כסף ללקוחות, אלא גם מפחיתה משמעותית את טביעת הרגל הפחמנית של מתקני הקירור, תורמת למאמץ הלאומי להפחתת פליטות גזי חממה ומקדמת את יעדי הקיימות של ישראל.

מחויבות לחדשנות וסביבה

GVK מחויבת להמשיך ולהוביל את מהפכת הקירור בישראל, תוך דגש על שיפור איכות, דאגה לסביבה, וחדשנות ניהולית וטכנולוגית. החברה משקיעה במחקר ופיתוח, כולל פיתוח מערכות תוכנה ובקרה מתקדמות כמו "קסם 4" ו"קסם 5". מערכות אלו מאפשרות ניטור מדויק וניהול חכם של מערכות הקירור, מה שמוביל לביצועים אופטימליים ולחיסכון נוסף באנרגיה. GVK גם משתתפת בפורומים מקצועיים המקדמים מדיניות של ניהול אנרגיה חסכוני וחכם בישראל, ותומכת בארגוני חברה אזרחית המקדמים אג'נדה זו.

יתרונות ללקוחות ולסביבה

מודל הליסינג התפעולי של GVK מציע ללקוחות יתרונות רבים. הוא מאפשר חיסכון כספי ניכר דרך מימון מלא של השבחת מערכות והתייעלות אנרגטית. הלקוחות נהנים משקט תעשייתי עם מדיניות '0 תקלות', והעלאת תפוקה עם יעדים מדידים לשיפור. בנוסף, הגישה של GVK תורמת לסביבה על ידי הפחתת זיהום אוויר ופליטות גזי חממה, צמצום בזבוז מזון ופסולת, והוזלת יוקר המחיה דרך חיסכון בעלויות תפעול.

לסיכום

באמצעות פתרונותיה החדשניים, GVK ממשיכה להוביל את ענף הקירור התעשייתי בישראל לעתיד יעיל יותר, חסכוני יותר וירוק יותר. החברה מדגימה כיצד חדשנות טכנולוגית, מודלים עסקיים מתקדמים ומחויבות לקיימות יכולים לשנות תעשייה שלמה ולתרום לעתיד בר-קיימא. עם המשך ההתפתחות של טכנולוגיות חדשות וההתגברות של המודעות הסביבתית, GVK נמצאת בעמדה מצוינת להמשיך ולהוביל את השוק ולהשפיע לטובה על הסביבה והכלכלה הישראלית.