איי.די.איי אנרגיה

E.D.I אנרגיה היא חברה יזמית בולטת המתמחה באנרגיות מתחדשות. הם מצטיינים ביוזמה, מימון, הקמה ותפעול שוטף של מערכות אנרגיה מתחדשת. עם צבר פרויקטים מרשים בהיקף של עשרות מגה וואט, אי.די.איי אנרגיה גם השיגה מספר מכרזים של רשות החשמל לאספקת חשמל מתחדש למפעלים בעלי צריכה גבוהה.

E.D.I – פיתוח מודלים כלכליים חדשניים

אחת מנקודות החוזק המרכזיות של E.D.I Energy טמונה ביכולת שלה לפתח מודלים כלכליים חדשניים תוך מינוף היכולות הטכניות וההנדסיות הנרחבות שלהם. זה מאפשר להם לבצע פרויקטים מורכבים שחורגים מהבנייה המסורתית של מערכות סולאריות.

E.D.I Energy הינה חלק מקבוצת חברות מקיפה הכוללת את E.D.I נדל"ן, מניב נדל"ן, רשת SWIFT-EV לתחנות טעינה לרכב חשמלי, ו-E.D.I Energy USA, המחזיקה בנכסי אנרגיה מתחדשת בארה"ב. שותפויות אלו עם גופים פיננסיים יציבים תורמות לאיתנות הפיננסית הכוללת של הקבוצה.

איי די איי אנרגיה – ספקית של חשמל מתחדש

איי.די.איי אנרגיה  בולטת בתעשייה על ידי יצירת מודלים כלכליים חדשניים ומינוף היכולות הטכניות וההנדסיות הנרחבות שלהם. זה מאפשר להם לבצע פרויקטים מורכבים החורגים מעצם הבנייה של מערכות סולאריות.

בהתאם לחזון שלהם, E.D.I Energy שואפת למלא תפקיד מרכזי כספק של חשמל מתחדש, המוביל את המעבר לצריכת אנרגיה בת קיימא. המטרה שלהם היא למכור כמויות ניכרות של חשמל ירוק לחברת החשמל ולגבש חוזים ארוכי טווח עם מפעלים ומוסדות מגוונים.


להקל על אימוץ מקורות אנרגיה מתחדשים

בכך, E.D.I Energy שואפת להקל על אימוץ נרחב של מקורות אנרגיה מתחדשים, ובכך להפחית את פליטת הפחמן ולקדם עתיד ירוק יותר. כמו כן, החברה מחויבת לשתף פעולה עם חקלאים, תעשיינים, מושבים וקיבוצים, מתוך הכרה בתפקידם המכריע בהנעת צמיחה כלכלית וקיימות במדינה. באמצעות שיתופי פעולה אלו, E.D.I Energy מבקשת לתרום באופן פעיל לפיתוח ולשגשוגה הכוללים של המדינה.