ענבר אנרגיה סולארית

מי אנחנו?

ענבר אנרגיה סולארית

ענבר אנרגיה סולארית

ענבר אנרגיה סולארית היא חברה לאנרגיה ירוקה אשרמתמחה בתכנון, בקמה, שירות ותחזוקה למגזרים החקלאיים והפרטיים

ענבר אנרגיה סולרית הוקמה בשנת 2008, על ידי שי פורת, איש הייטק שהקים את החברה ומנהל אותה מאז ועד היום.
בחיפושיו אחר שם מתאים לחברה החדשה, חיפש שם עברי שיעורר השראה, שיהיה קשור לתחום החשמל ויבטא את החזון של ייצור חשמל ממקורות טבעיים ומתחדשים.
“עִנְבָּר” היא אבן חן הנוצרת מהתאבנות שרף עצים במעבה האדמה.
לאבן הענבר תכונה ייחודית – במגע עם חומרים מסוימים היא טוענת אותם במטען חשמלי. היוונים קראו לתופעה זו על פי השם היווני לענבר – “אלקטרון”.
מעריכים כי בעברית המקראית נקראה אבן הענבר “חשמל”, וזאת על סמך תרגום השבעים – תרגום המקרא ליוונית – בו תורגמה המילה “חשמל” (יחזקאל א’, ד’) לאלקטרון, ומכאן ועד לבחירת השם לחברה העוסקת בייצור אנרגיית חשמל מהשמש – המרחק קצר.

המובילה במהפכת האנרגיה הסולארית בישראל

ענבר אנרגיה סולרית הוקמה במטרה לקדם ולפתח את ענף ייצור האנרגיה הירוקה בישראל והפכה תוך זמן קצר לחברה מובילה בישראל בייזום, פיתוח, תכנון, הקמה, התקנה ותחזוקה של מערכות אנרגיה סולארית. עד כה התקינה החברה מערכות סולאריות בהספק של כ-200 מגה-וואט.

פתרונות אנרגיה מתחדשת

ענבר אנרגיה סולרית מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות לאנרגיה מתחדשת, המשלבים מערכות מבוססות טכנולוגיה פוטו וולטאית מתקדמת ומגוון שירותים מקצועיים:

  • תכנון והקמה של מערכות אנרגיה סולארית – כולל ניתוח טכנו-כלכלי, תכנון הנדסי מקיף, טיפול בתהליכי הרישוי , מימון, רכש, הקמה, חיבור המערכת הסולארית לרשת החשמל ושירות ותחזוקה למערכת
  • הקמה של מערכות אנרגיה סולארית: על גגות גדולים (5,000 מ”ר ומעלה), מערכות צפות ומערכות על דפנות מאגרי מים, מערכות קרקעיות ומערכות משולבות באגירת חשמל
  • הסכמי השירות והתחזוקה (O&M) כוללים תחזוקה שוטפת, ניטור ובקרה מרחוק, טיפול בתקלות ובמניעתן ובדיקות תקופתיות. כל אלה מבטיחים את ביצועי המערכת הסולארית וזמינותה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  • בדיקות מתקדמות למערכות סולאריות, להבטחת תפוקה מרבית לאורך זמן, באמצעים טכנולוגיים ייחודיים.