ענבר אנרגיה סולארית

מי אנחנו?

ענבר אנרגיה סולארית, שהוקמה בשנת 2008 על ידי שי פורת וצוות יוצאי חברות הייטק, הפכה במהירות לאחת החברות המובילות בישראל בתחום האנרגיה המתחדשת. החברה מתמחה בייזום, פיתוח, תכנון, הקמה, התקנה ותחזוקה של מערכות אנרגיה סולארית.

חדשנות וצמיחה מטאורית

מאז הקמתה, ענבר אנרגיה הייתה שותפה לצמיחה המטאורית של האנרגיה המתחדשת בישראל ובעולם. החברה ליוותה את כל החידושים וההתקדמויות בתחום, החל ממערכות קטנות על גגות ועד לשדות סולאריים מסחריים גדולים. בעתיד הקרוב, החברה מתכננת להקים מערכות סולאריות משולבות אגירה ומערכות משולבות עם גידול חקלאי.

הישגים מרשימים

עד כה, ענבר אנרגיה סולארית הקימה כ-300 מגה-ואט של מערכות סולאריות, חלקן כבר מתקרבות לשליש האחרון של הפעילות שלהן. החברה משרתת מעל 100 לקוחות בעלי מערכות סולאריות פעילות, מה שמעיד על האמון הרב שרוכשים לה בשוק.

שירותים מקיפים ומקצועיים

ענבר אנרגיה סולארית מציעה ללקוחותיה פתרון מלא הכולל תכנון, ביצוע, תחזוקה ובדיקות. צוות החברה, המונה מעל 60 עובדים מקצועיים, מספק שירותים מקיפים הכוללים ניתוח טכנו-כלכלי, תכנון הנדסי, טיפול ברישוי ומימון, הקמת מערכות על מגוון משטחים, ותחזוקה שוטפת עם ניטור ובקרה מרחוק 24/7.

צוות מקצועי ומיומן

הצוות המקצועי של ענבר אנרגיה כולל מהנדסי חשמל ומכונות, שרטטים, מנהלי פרויקטים, חשמלאים וצוותי לוגיסטיקה וביצוע. החברה נעזרת גם ביועצים מקצועיים מהשורה הראשונה בתחומי הבטיחות, ראיית החשבון והמשפט. צוותי ההקמה של החברה ידועים ביכולתם להקים מערכות במהירות וביעילות, תוך הפרעה מינימלית לפעילות הקיימת באתר.

חזון ירוק ומחויבות לעתיד

החזון של ענבר אנרגיה הוא להוביל את משק החשמל המבוסס על אנרגיה מתחדשת בישראל. החברה שואפת להטמיע פתרונות ייחודיים, לקרוא תיגר על מוסכמות ולקבל אתגרים מלהיבים, תוך קביעת סטנדרט גבוה של איכות ומקצועיות הנדסית. מטרתם היא להשפיע על העתיד הירוק של כולנו.

ענבר אנרגיה סולארית, כחברה בבעלות פרטית מקבוצת פ.ק. אחזקות בע"מ וטלמניע בע"מ, ממשיכה להוביל את המהפכה הירוקה בישראל. עם מחויבות לחדשנות, איכות ושירות מקצועי, החברה ממצבת את עצמה כמובילה בתחום האנרגיה המתחדשת, תורמת משמעותית למשק האנרגיה הישראלי ולעתיד בר-קיימא.