עדן – מכינים את ירושלים למאה העשרים ואחת

עדן

העיר ירושלים הינה אחת הערים העתיקות והמוזכרות ביותר בהיסטוריה האנושית, היא נחשבת כעיר קדושה גם עבור דת האסלאם, הנצרות והיהדות. בעיר עברו לא מעט שלטונות שונים, החל ממלכויות ישראל, נוצרים ומוסלמים. אבל העיר הקדושה, מביאה עימה לא רק קומפלקס ומנעד מגוון של תושבים אלא גם מושתת על גבי אותה ההיסטוריה. החל ממבנים קודשים לכל הדתות ועד למבנים ומונומנטים בעלי חשיבות היסטורית ודתית, ובשל כך חברת עדן מבצעת בשנים האחרונות מנעד עצום של פרויקטים אשר ישימו את העיר הקדושה וההיסטורית הזו על גבי המסלול הנכון למאה העשרים ואחת. 

עדן – הכל למען הציבור

חברת עדן אשר הוקמה על ידי עיריית ירושלים, הצליחה בשנים האחרונות להוציא לפועל מגוון רחב של פרויקטים לרווחת התושבים בעיר אבל גם עבור המבקרים בה. כך למשל פרויקטים של התחדשות עירונית מצליחים לא רק לצאת אל הפועל בעיר כל כך צפופה ומבוקשת, אלא גם עתידים להקנות בתי מגורים ופיתוח אזורים ציבוריים בצורה מיטבית ומעולה לקהל הרחב. פרויקטים אלו נעים החל ממתן מענה מגורים עבור סטודנטים במוסדות לימוד שונים בעיר, תכנון מרחבי מותאם למאה העשרים ואחת, ועד להקמה של מבני דירות מרווחות ושבילי אופניים ברחבי העיר. 

כמובן שהרצון להטיב עם רווחת התושבים וציבור המבקרים אשר מגיעים לעיר ירושלים, איננו מסתיים רק בהקמה של בתי מגורים למיניהם אלא גם כחלק מפתרון מצוקת החנייה. כך למשל חברת עדן אחראית על הקמה, הפעלה וייזום של חניונים באזורים פופולריים ברחבי העיר. בין אם מדובר בחניון כיכר ספרא, חניון ארגון, חניון מנורה ועוד. 

תרבות ואנרגיה 

בעיריית ירושלים שמו בראש מעיניהם גם את הקידמה אל עבר המאה העשרים ואחת, כאשר עוד ועוד פרויקטים מצליחים להפוך את העיר להרבה יותר תוססת, צבעונית ומעל לכל בעלת אנרגיה ירוקה. באופן זה מוקמים עוד אזורי תרבות כמו מרכז "הפרסה" המרכז בתוכו בית לאומנות אלטרנטיבית יחד עם מיצגי אומנות אשר מכניסים אווירה צבעונית ומרעננת לרחובות העיר הקדושה. 

לצד כל אלו בחברת עדן גם מבקשים לשפר באופן עקבי, את היכולת של התושבים להנות מאנרגיה ירוקה. כך למשל הוצבו בחלוף השנים האחרונות עוד ועוד עמדות טעינה לרכבים חשמליים, כשלצידם מוקמים פאנלים סולריים על גבי מבני ציבור שונים גם במרכזי העיר וגם במזרח העיר.