megalim solar power ltd

מגלים אנרגיה סולארית בע"מ

חברת מגלים אנרגיה סולארית בע"מ הינה חברה ישראלית מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת, המתמחה בתכנון, הקמה ותפעול של מערכות סולאריות לייצור חשמל. החברה נוסדה בשנת 2008 על ידי צוות של יזמים ומהנדסים בעלי ניסיון עשיר בתעשיית האנרגיה, במטרה לקדם את השימוש באנרגיה נקייה וירוקה בישראל.

מגלים אנרגיה סולארית מציעה פתרונות מקיפים ומותאמים אישית, החל מתכנון המערכת וקבלת ההיתרים הדרושים, דרך הקמה ועד לתפעול ותחזוקה שוטפים. החברה מתמחה בהקמת מערכות סולאריות בהספקים גדולים על גגות ובשטחים פתוחים, ומשרתת לקוחות מהמגזר העסקי, התעשייתי והציבורי.

מגלים אנרגיה סולארית בע"מ מקימה מערכת סולרית על שטח של כ 40 דונם

אחד מהפרויקטים הבולטים של מגלים אנרגיה סולארית הוא הקמת מערכת סולארית בהספק של 10 מגה-ואט בקיבוץ משמר הנגב. מערכת זו, הממוקמת על שטח של כ-40 דונם, מייצרת חשמל נקי המספק את צרכי הקיבוץ ומזרים עודפים לרשת החשמל הארצית. פרויקט זה ממחיש את יכולתה של החברה להקים מערכות סולאריות מורכבות ובקנה מידה גדול.

מגלים אנרגיה סולארית מחויבת לאיכות ולמקצועיות בכל שלבי הפרויקט. החברה עובדת עם ספקים וקבלני משנה מהשורה הראשונה, ומקפידה על עמידה בתקנים ובדרישות הרגולטוריות המחמירות ביותר. כמו כן, החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח, במטרה להטמיע טכנולוגיות חדשניות ולשפר את ביצועי המערכות הסולאריות.

החברה גם מציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות מימון, כולל מימון מלא של הקמת המערכת הסולארית, המאפשר לארגונים ליהנות מחסכון משמעותי בעלויות החשמל ללא צורך בהשקעה ראשונית. בנוסף, מגלים אנרגיה סולארית מספקת שירותי תפעול, ניטור ותחזוקה מקיפים לכל אורך חיי המערכת, תוך הקפדה על ביצועים אופטימליים ומקסום התשואה עבור הלקוח.

מגלים אנרגיה סולארית מובילה את מהפכת האנרגיה הירוקה בישראל, ותורמת באופן משמעותי להפחתת פליטות גזי חממה ולהגברת השימוש באנרגיות מתחדשות במשק הישראלי. בזכות המומחיות, האיכות והשירות יוצאי הדופן שלה, החברה זוכה לאמון רב מצד לקוחותיה וצפויה להמשיך להתפתח ולהרחיב את פעילותה בשנים הקרובות.

לסיכום

מגלים אנרגיה סולארית הינה חברה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת, המספקת פתרונות מקיפים ומקצועיים לתכנון, הקמה ותפעול של מערכות סולאריות לייצור חשמל. החברה מתמחה בהקמת מערכות בקנה מידה גדול, תוך הקפדה על איכות, עמידה בתקנים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות. מגלים אנרגיה סולארית זוכה לאמון רב מצד לקוחותיה ותורמת משמעותית לקידום השימוש באנרגיה ירוקה בישראל. עם צוות מנוסה ומקצועי, פרויקטים מצליחים ומגוון פתרונות מימון, החברה צפויה להמשיך ולהוביל את שוק האנרגיה הסולארית בישראל, תוך קידום חזון של עתיד ירוק ובר-קיימא.