טן חברה לדלק

מי אנחנו?

טן חברה לדלק

 

חברת הדלק טן – דוגמה לניצול הזדמנויות מוצלח

טן חברה לדלק נוסדה בשנת 1991 על ידי החברה הכלכלית לפיתוח גוש עציון והיא עוסקת בהפעלת תחנות דלק, שיווק מוצרים והפעלת חנויות נוחות בבעלותה. 'טן' היא חברה גדולה בתעשיית האנרגיה בישראל והחמישי בגודלה  לשיווק דלק בארץ. החברה הישראלית פועלת בעיקר בתחום שיווק הדלק למגזר העסקי.

'טן' נולדה בכלל כחברה בשם 'מאור חברה לדלק', בעקבות הרפורמה בשוק שאפשרה מתן רישיונות לחברות חדשות בארץ. התחנה הראשונה של חברת 'טן' הוקמה במעלות. בתחילה עסקה החברה בשיווק והפצה של סולר לענפי תעשייה כמו גם לחימום ביתי באזור ירושלים והסביבה. בשנת 1994 הוחלף שמה לTen וכשנה לאחר מכן היא החלה להקים מרכזי תדלוק של סולר בארץ. רק בשנת 1997 החלה 'טן' להקים ולתפעל תחנות דלק למגזר הציבורי, ולעשייה זו הצטרפו ב-2008 חנויות הנוחות שלה החברה.

קרן אייפקס רכשה את חברת 'טן' מאליעזר פישמן בשנת 2017, ואילו 'טן' עצמה רכשה את חברת 'תדלוקים' כשנה לאחר מכן והרחיבה את שירותיה לתחום תדלוק רכבי עבודה וכלים הנדסיים בתחום הבנייה.

בדומה לחברות אחרות העוסקות בשיווק דלק, גם 'טן' מספקת שירותי תדלוק בשטח ובכך משלימה את המענה לצרכנים בכל הארץ. חברת 'תדלוקים' שבבעלותה מספקת מענה דומה לאתרי בנייה ומאפשרת חיסכון של זמן והגברת היעילות של תהליכי הבנייה. כיום ניתן לאתר בחלק מתחנות 'טן' גם שירותי הטענה לרכבים חשמליים. על מהלך זה מעידה החברה כחלק מראייתה הרחבה בנושאי דינמיות והתפתחות במשק.

כיום חברת 'טן' מציעה תחרות חשובה בשוק הדלק ונותנת פתרונות תדלוק לכלל המגזרים – פרטי, עסקי וציבורי. החברה מחזיקה ומפעילה 72 תחנות תדלוק, 34 חנויות נוחות וכ-15 חנויות אקספרס, תוך שהיא מעסיקה מאות עובדים בכל הארץ. 

בשורת המחיר התחרותי היא החלק העיקרי בחזון החברה ולאורו היא פועלת ומתפתחת עם השנים. מיד אחריה נמצא עקרונות השירות המתקדם והחוויתי ללקוחותיה בכל נקודות השירות. חלק מהמאמצים לשמירה על עקרונות אלו הם מאמצים עליהם מכריזה החברה בנושאי הבטיחות ואיכות הסביבה. על פי הצהרת החברה – כל פעילותה מושתתת על המערך המקצועי שלה שנועד לשמור על הגיונות הבטיחות בעבודה ושמירה על הסביבה.