Brenmiller

חברת האנרגיה Bernmiller

 Bernmiller energyהיא חברה ישראלית בחזית תחום האנרגיה המתחדשת, הידועה בפתרונות החדשניים שלה בתחום אגירת אנרגיה תרמית וטכנולוגיות אנרגיה בת קיימא. נוסדה על ידי אבי ברנמילר, איש חזון בתחום האנרגיה הנקייה, החברה ביססה את עצמה כשחקנית מפתח במהפכה בדרך האגירה, הניהול והניצול של אנרגיה לעתיד בר קיימא יותר.

בלב ההיצע של Bernmiller energy עומדת מערכת bGen, פתרון אחסון אנרגיה תרמית חדשני שנועד לתת מענה לאתגרים של אגירת אנרגיה ואמינות רשת. מערכת bGen ממנפת טכנולוגיית אחסון תרמית מתקדמת כדי לאחסן עודפי אנרגיה הנוצרים ממקורות מתחדשים כמו אנרגיה סולארית ורוח. על ידי לכידה ואחסון של אנרגיה זו, מערכת bGen מאפשרת למשתמשים לגשת לאנרגיה אמינה ובת קיימא, גם כאשר מקורות מתחדשים אינם מייצרים חשמל באופן פעיל. גישה חדשנית זו לא רק עוזרת לייצב את הרשת אלא גם מקדמת שימוש יעיל באנרגיה נקייה, ומפחיתה את ההסתמכות על ייצור חשמל מבוסס דלק מאובן מסורתי.

מתחייבים לקיימות

המחויבות של Bernmiller energy לקיימות משתרעת מעבר למערכת bGen כאשר החברה מציעה מגוון פתרונות הניתנים להתאמה אישית לצרכי אחסון אנרגיה שונים. המומחיות של Bernmiller energy באחסון אנרגיה תרמית מאפשרת פתרונות מותאמים המייעלים את השימוש באנרגיה, מפחיתים עלויות וממזערים את ההשפעה הסביבתית. על ידי מתן פתרונות אחסון אנרגיה אמינים ויעילים, החברה מעצימה לעסקים וארגונים לעבור לשיטות אנרגיה ירוקות יותר ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.



Bernmiller energy בדגש על אחריות סביבתית

בנוסף לחידושים הטכנולוגיים שלה, Bernmiller energy שמה דגש חזק על אחריות סביבתית וקידום פתרונות אנרגיה נקייה. על ידי שילוב מקורות אנרגיה מתחדשים עם טכנולוגיות מתקדמות לאחסון אנרגיה, החברה תורמת למאמץ העולמי להילחם בשינויי האקלים וליצור נוף אנרגיה בר קיימא יותר. באמצעות עבודתה, Bernmiller energy מניעה התקדמות לקראת כלכלה דלת פחמן ומדגימה את הפוטנציאל לפתרונות אנרגיה בת קיימא כדי לענות על צורכי האנרגיה הגדלים בעולם.

בסך הכל, המסירות של Bernmiller energy לחדשנות, קיימות וטכנולוגיות אנרגיה נקייה ממצבת אותה כמובילה בתעשיית האנרגיה המתחדשת. עם ההתמקדות שלה באחסון אנרגיה תרמית ומחויבות לניהול סביבתי, החברה ממשיכה לשחק תפקיד חיוני בעיצוב עתיד אנרגיה בר-קיימא וגמיש יותר לדורות הבאים.