ורילייט – לנהל אנרגיה וכסף בצורה יעילה

ורילייט

העולם המערבי עובר בשנים האחרונות טרנספורמציה אנרגטית, אשר מבקשת להחליף אנרגיה פוסילית מזהמת לאנרגיה ירוקה ונקייה מזיהום. אנרגיה זו מתבססת בעיקרה על גבי אנרגיה סולארית, אשר עושה שימוש בקרני השמש ומעובדת לכדי אנרגיה חשמלית המשמשת למגוון הולך וגדל של תעשיות ובתים פרטיים. אך השימוש באנרגיה שכזו, עלול להיות לא פעם מורכב עבור לא מעט חברות בין אם ביכולת לנתר, להכווין ולנהל אותה. בשל כך מציעה חברת ורילייט את היכולת לנהל את אנרגיה ירוקה בצורה יעילה, פשוטה וחסכונית. יכולת זו מביאה עימה בשורה לא קטנה לעולם האנרגי העולמי ולישראל בפרט. 

ורילייט – איסוף ניתור וניהול

 כולנו התרגלנו לשמוע על אנרגיה ירוקה, אבל על היכולת לשמר, אבל האפשרות לנהל, לנתר ולנתב אנרגיה שכזו עלולה להיות חדשה עבור רבים גם בתעשיות המוכרות בארץ. ובחלל הזה נכנסת חברת ורילייט ומבקשת לשנות את המציאות, כשהיא משתמשת בפלטפורמה ייעודית לניהול אנרגיה אשר מצליחה להכניס סטטוס מקוון ואמין לכל בית, בית עסק ומוסד אשר עושה שימוש באנרגיה סולרית. 

מערכת זו הפועלת באמצעות איסוף מידע, ועושה השימוש במודל saaS) Software as a Service) ומציעה לבתי העסק מדדי ביצוע עדכניים, השוואה חכמה, דוחות תקופתיים ואפילו המלצות פעולה שונות אשר יוכלו להפוך את השימוש באנרגיה סולארית לא רק ליעיל וחסכוני יותר אלא גם להרבה יותר בטוח ומתקדם. 

להנות מאנרגיה בכל זמן נתון

אך מלבד היכולת לנהל ולווסת את האנרגיה בצורה מעודכנת ומקוונת, המערכת של ורילייט מצליחה להביא עימה שימוש מרוחק וללא כל צורך באנשי תחזוקה רבים. ובדרך הזו היא אף מצליחה להפוך את המודל האנרגטי הקיים כיום, להרבה יותר חסכוני מבחינה פיננסית. כך למשל ניתן יהיה לקבל דוחות פיננסים בנוגע לגביית התשלום על האנגיה, לגשר על פערים מובנים ולהחזיר את השליטה בחשמל אל בעלי המפעלים והגגות הסולאריים. 

מלבד היכולת לנהל את האנרגיה באופן פיננסי מקוון וחכם, המערכת מאפשרת לבעלי הלוחות הסולאריים גם לנהל את השימוש בצורה שוטפת, לנהל אירועים שונים בצורה מתוזמנת ואף לגלות את זמני השימוש השונים בחשמל ולהפיק מכל זמן שימוש את המירב שלו. לכן כשמדובר על שימוש אנרגטי חכם, ככל הנראה שמדובר במערכת ההפעלה של ורילייט.